15 Mayıs 2012


“benim yaşım 17 Tanımadıgım birisiyle böyle bir dialoga girmeye çalışmam ne kadar doğru bilmiyorum aslında. Fakat madem böyle bir video çektiniz - çektin - abla - (uzarsa olmıcak ). Ailem çevrem ve kilolarım yüzünden çevremde kız arkadaşım - arkadaş grubum vs. yok. Yani kız çevrem yok. Erkeklerde takım elbiseli silah taşıyan gereksiz boş insanlar. Geçenlerde videonuzu izleyip sinema çıkışında bir kıza çıkma teklif etmeye çalıştım fakat önceden tanımadıgım heycanlı oldugumu baya baya hissettirdiğim için kibarca reddedildim. Kendime zerre kadar güvenim kalmadı ve ne yapmam gerektiği bilmiyorum.
Bundan banane demek en doğal hakkınız hakkın .. Fakat içe kapanık birisi oldugum için başkasına aynı soruyu soramam :)”

Ben Diyorum ki :

Bak böyle başlangıçları sevmem ama video da da söylediğim gibi reddedileceğini sezdiğin an etme ki hem özgüvenin sarsılmasın hem de afallama. Hatta madem öyle çıkma teklifi etme. Bi kaç kez bir yerlere davet et. Oralarda samimileşin ve herşey kendinden olsun. Çıkma teklifine bağlarsan tüm olayı heyecan yaparsın ve yıkılırsın. Unutma senin için çıkma teklifi etmek ne kadar zorsa kız için de kabul etmek o kadar zor. Kızlarda kendini ağırdan satma merakı olduğu için kolay kabul etmezler. O yüzden etmemek en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder