20 Haziran 2012

İltifat Etme Sanatı

Yine kritik konulardan birindeyiz. Ben kendi adıma iltifattan çok hoşlanan biri  değilim. Fakat günümüzde bir çok kız, kadın ,artık ne diyorsanız,  bunu sizden bekliyor. Fakat abartısı kimsenin hoşuna gitmiyor o yüzden dozunda iltifat etmek ve doğru kelimleri seçmek artık bir sanat haline geldi.

Bunu dile getirmek zor ama eğer bokunu çıkartırsanız kadınların gözünde yandaki abi gibi olursunuz. Bu şekilde görünmek isteyen varsa aşağıdaki iltifatları seçebilir. 




  • "seni sevmek şuç ise cezamı çekerim"
  • "Sen bir erkeğin isteyip de elde edemediği varlıksın! Sen yalan dünyaya gönderilmiş tek gerçeğimsin aşkım."
  • "Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm"


 Hatta bokunu da çıkarabilirsiniz:


  • "google earth gibisin, dünyaya seninle bakmak istiyorum."
  • "bin ladin ölse ne yazar gülüm. sen benim içimde bin ladinlik ormanlar açtırdın. "
  • "antivirüs yazılımın olayım güncelle beni güldane "
  • "sen yoğurt ol ben hıyar cacığa bulanalım"



Fakat eğer hedefinizdeki imaj bu değilse ben size daha ciddileşmenizi biraz da entellektüelleşmenizi öneririm.
Örneğin aşk şiirlerinden dizeler işinizi kolaylaştırabilir hatta şiir okumayan biri iseniz biraz da kültürünüze katkıda bulunabilir.

  1. Kısacası iltifat edicem diye kendinizi rezil etmeyin.
  2.  İltifatlarınızı kısa cümlelere sığdırın.
  3.  Sürekli dış görünüş üzerinde durmayın, maneviyata da önem verin. 
  4. Söyleyecek söz bulamadığınızda iltifat etmeyin. Hiç işe yarar bir yöntem değil.
  5. Ard arda birden fazla iltifat etmeyin.
  6. Sevgilinize iltifat etmeyin. Sevgiliniz olmasını istediğiniz kıza iltifat edin.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder