15 Mayıs 2012

“Ben facebook üzerinden bir kız ile tanıştım, kızla daha önce görüşmedim, 2 haftadır konuşuyoruz ama napcagımı bilmiyorum ilk dfa internet üzerinden tanıştıgım bir kızla çıkmayı düşünüyorum. ona buluşmak istedigimi söyliycem sence erkenmi, napmalıyım bir akıl verirsen sevinirim ”


Ben diyorum ki

öncelikle fikrimi almak istedigin icin tesekkur ederim. elimden geldigi kadar yardımcı olmaya calısıcam. internet uzerinden baslayan iliskiler icin ben yasın onemli oldugunu dusunuyorum. bu yuzden sadece takılmak istedigin bir kız icin uzatmaya gerek yok bence ama eger ciddi dusunuyorsan kızın kendini kullanılmıs hissetmemesi icin bulusma konusunda cok ısrarcı olmamanı öneririm. Kız buluşmak istediğinde buluşursınız. Ayrıca ufak bir de öneri kızın hesabının fake olmadığına emin ol :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder