28 Temmuz 2012

Eski Sevgiliyi Unutma Kılavuzu

Hayatta her şey yolunda gitmeyebilir, bunu hepimiz biliyoruz. İlişkilerin bitebileceği gibi aynı zamanda aşık olduğunuz kişiyle ilişkiniz hiç başlamayabilir de. Fakat bir şekilde bunu unutup yolunuza devam etmelisiniz. Yoksa onu her gördüğünüzde canınız yanacak ya da anılarınız canlanacak..

Şimdi size bunu sanat tarihi öğretmeninden ziyade bir arkadaş gibi samimi bir şekilde anlatmak istiyorum. O yüzden yazım hatalarını ve mesafeli konuşmaları bi kenara bırakıyorum. Daha fazla vaktinizi almadan önce bilmeni gereken bir kaç şeyi söylemek istiyorum. Bu yazıyı okuduktan sonra bir ışır üzmesi sizi bulunduğunuz yerden kadırıp bulutların üstüne çıkarmayacak. Öyle yeteneklerim olsaydı şu an burada olmazdım. Yani uzun lafın kısası herşeyin ilacı zaman arkadaşım! Ben burda ne mi yapıyorum. O zamanı en aza indirmeye çalışıyorum.

Kural #1: Beyninizi Meşgul Edin.

İlk olarak yapmanız gereken şey onu düşünmeye fırsat vermemek... Bunun için sürekli birşeyle uğraşıyor ve beyninizi dolduruyor olmanız gerekir. Bunu yapmanın en kolay yolu bir hobi edinmek veya arkadaş ortamınızla vakit geçirmek. Onlara da bu konu hakkında konuşulmasını istemediğinizi net bir şekilde söylemelisiniz.







Kural #2: Ondan Haber Almaya Çalışmayın.

Biliyorum, Facebooka girdiğinizde isteristemez profiline girecesiniz. Eliniz telefona gidecek zor zaptedeceksiniz. Evine gidip kapısında yatmak bile isteyebilirsiniz. Ama sakın yapmayın gerekirse telefonunuzu bi arkadaşınıza verin ve bir ay boyunca size vermeyeceğine dair yemin ettirin. Facebookunuzu dondurun. Ama ne olursa olsun eğer 'bitti'yse üstelemeyin.





Kural #3: Yeni İnsanlarla Tanışın.

Bunu ille de yeni bir ilişki gözüyle değerlendirmeyin, çünkü muhtemelen buna henüz hazır değilsiniz. Hayatına katılan yeni bir kişi her kim olursa olsun merak uyandırıcıdır ve sizi hayatınızdan çekip koparabilir.









Kural #4: Ayrılık Muhabbeti Artık Bitsin.!


Son hatta belki de ilk olarak yapmanız gereken şey ayrılığınız ve anılarınıla ilgili konuşmaktan vazgeçmek. Tanıştığınız yeni insanlara bundan sözetmeyin, çevrenizdekileri de konuşmak istemediğiniz yönünde uyarın. Yoksa konştukça üzülecek ve unutmanız için geçirmeniz gereken zamanı geri saracaksınız.









En önemlisi hayatın iyi yönlerini görebilmek ve fırsatların farkına varmak, artık gördüğünüz her tek kız/erkek sizin için bir aday, özgürsünüz....





1 yorum:

  1. sağolasın çok güzel bir paylaşım yapmışsın güzel bir rehber oldu benim için

    YanıtlaSil