16 Mayıs 2012

” benim sorunum kız bulma çıkma buluşma falan değil eski sevgiliyi unutma
olayımı kısaca özetlersem 4 yıl önce bir kızla tanıştım buluşmaya başladık sonrada çıkmaya baya ilerledik her neyse 2 senenin sonunda sorunlarımız başladı ailem ikimizin sevgili oluşuna pek sıcak bakmadı çünkü kendimi ona acayip kaptırmıştım oda ailemin bu duruşuna felaket bozuldu ara verdik sonra dayanamadık tekrar birlikte olmaya başladık 6 ay sonra farkettimki eski sevgilimle değilim bu geri dönen o değil bir başkası sonra ufak tefek araştırmalar yaptım benim bilmediğim bir facebook profili olduğunu farkettim biraz daha derinlere indim ara verdikten sonra başka biriyle çıkmaya başladığını ve son 6 aydırda ikimizi aynı anda götürdüğünü gördüm ayrıldık neticede sonra aradan bir hafta geçmeden benden af diledi yanlış yaptığını hata yaptığını falan söyledi bende bunu söylemesini bekliyormuşum sanki hemen affettim tekrar başladık ama bu seferki gayet kısa sürdü bağlar tamamen koptu ama ben onu unutamadım
bir mağazada çalışıyor oranın önünde saatlerce beklemeye ona bakmaya başladım konuşmak istedim bana beni hiç sevmediğini ve yaşanılan her şeyin çocukluk olduğunu söyledi bilirsin çok fena koydu ama halende maalesef aklımda
sence ne yapmalıyım ?”


Ben diyorum ki:

Öncelikle böyle hassas bir konuda fikrimi almak istediğin için çok teşekkür ederim.Fakat böyle bir şeyin sonunda bir şey demek çok zor. Anladığım kadarıyla kızın duyguları birazcık karısık. Neden hayatında biri varken başka biri arayışına girmiş bilemem.Bence bir süre ortalıktan kaybol ki o da meraklansın. Çok klişe olacak ama dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder