28 Temmuz 2012

Kızların Gizli Mesaj Dili

Kızların dilinden anlamanız için onlar gibi yaşamalı ve hayata onların gözünden bakmalısınız. Yani kısacası bu mümkün değil. Fakat bugün sizlere kızların size attığı mesajlardaki gizemin perdesini aralayacağım.


Öncelikle kulladığımız gülücük işaretlerinden başlayalım:

*ifadelerin başındaki ya da sonundaki (...) orada metin olduğu anlamını taşıması için konmuştur.
*Burdaki anlamlar anlık mesajlaşma ortamlarında da geçerlidir (msn,facebook,BBM...)

:)   söylediğin şeyi gerçek hayatta söyleseydin gülmezdim, fakat şu an söyleyecek bir şey bulamıyorum ve konuşmayı sürdürmek istiyorum.



:-) söylediğin şey komiğime gitmiş olacak ki senin için üçüncü bir karakter daha yazdım. Gerçek hayatta çok gülmesem de gülümseyebilirdim. Fakat bahsettiğin konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum.


....;)  söylediğim şey muhtemelen fesat bir şey ya da sana laf sokmaya çalışıyorum. Kendimi yeterli görmediğim için de göz kırpıyorum.


:D... söylediğin şey hoşuma /komiğime gitti. Bu yüzden mesajını okurken suratımda anlamsız bir gülümseme oluştu. 



:D söylediğin şey sadece sana göre komikti, gülmedim. Ama kendini kötü hissetme diye bunu yazıyorum. Aynı zamanda sana cevap yazmaya üşendim en iyisi güleyim dedim.



:(   Şuan sana trip atmaya çok meyilliyim, hoşuma gidecek bir şey söylersen iyi edersin.Aynı zamanda senin sabrını sınıyorum.



:-( Söylediğin şeye ciddi anlamda üzüldüm o yüzden üçüncü bir karakter daha yazdım. Buna senin de üzülüyor olman ortak noktalarımız olduğunu gösterir.Ama son bi kaç mesajdır sinirimi bozduysan sana trip ata da bilirim.




:'( Şu an ciddi anlamda ağlayasım geldi. Ama ağlamıyorum. Ağladığımı çok belli etmek istesem 'şu an ağlıyorum' diye mesaj atabilirim. Durum ciddiyse üzülmüş gibi davranmalısın. Ben çok büyütüyorsam konuyu değiştirip moralimi düzeltmelisin.




:'-(  Ağlıyorum veya ciddi anlamda üzgünüm.




:P şaka yapıyorum beni ciddiye alma. sen de şaka yapmalı ya da gülmelisin.



:O  şu an şaşkınım, ama seni arkadaş olarak görüyorum çünkü kızlar hoşlandıkları erkeklere bu ifadeyi kullanmazlar.



Tehlikeli Kelimeler ve Açılımları




Tm.   ya şu an çok işim var ve sana yazmaya üşeniyorumdur , ya bu konudaki kararına uyuyor fakat sonrasında burnundan getirmeyi planlıyorumdur, ya da artık daha fazla konuşmak istemiyor ve kısa kesiyorumdur.


Peki.    muhtemelen söylediğin şey hiç hoşuma gitmedi fakat polemiğe girmek istemiyorum. O yüzden şimdilik sana haklı olduğun izlenimini vereyim sonrası kötü olacak. 




Hm. Çok sıkıcısın ve şu an bu konudan daral geldi hemen değiştirmelisin ya da cevap vermemelisin.



asdfhjhfsadfghjkllkjhgfds (sadece internet üzerinde) söylediğin şey o kadar komikti ki klavyeme kafa attım.



















5 yorum:

  1. ben soylediklerinizi uyguladim ama yine bi sey olmuyor.aceba bu kiz tas kalbli ola bilirmi?

    YanıtlaSil
  2. slm bi kız var onu seviyorum ve 5-6 yıl oldu ve 5-6 sende 3 kere onu sevdiğimi söyledim çıkma teklif etmedim sevdiğimi söyledim o da beni sevdiğini söyledi ama çıkmak istemiyor arkadaş kalmak istiyor ve benle çıkmaktan korkuyor şöyle söyledi eğer senle çıkarsam seni kaybedebilirim ve ben bundan korkuyorum sadece arkadaş kalalım istiyorum dedi aslında arkadaştan öteyiz ama sevgili değiliz durum budur neden çıkmak istemiyor neden beni kaybetmekten korkuyor?

    YanıtlaSil
  3. Güzelmiş Sena, böyle yazılarını sık görmek istiyoruz. Teşekkürler Sena :)

    YanıtlaSil
  4. İfadeler konusuna katılmıyorum. Bence çoğu kız bu konuda farklı ifadeler kullanır. Ancak belirtmeliyim ki kesin olarak bir kız gülerken fazladan ifadeler kullanıyorsa gerçekten gülmüştür ama sadece :D veya :) falan koyuyorsa genelde gerçekte gülmüyor. Bunu bilgisayar korsanı olan arkadaşımla karşımızdaki kızların kamerasından gözlem yaparak yaşadığımız deneyimlere nazaran söylüyorum.

    YanıtlaSil