15 Mayıs 2012





“Ben kızlarla konuşurken doğal düzgün konuşuyorum espri yapıyorum güldürüyorum fakat bir o kadar da kabayım kızlara saygı gösteremiyorum.Şu an sana bile bunları nasıl yazıyorum bilmiyorum kendimi acayip hissediyorum.Hoşlandığım bir kız oluyo biraz karşılık alıyorum hemen geri çekiliyorum neden böyleyim bilmiyorum onlarla takılmaktansa eskort kızlarla takılıyorum neden böyle anlamıyorum benden hoşlanan hoş bir kız var 2 aydır benden cevap bekliyo ama ben hep kaçıyorum.Galiba birine bağlanmaktan korkuyorum ya da rahatsızım bilmiyorum.Ne yapmalıyım bir tavsiye önerirsen sevinirim…”

ben diyorum ki:

durum senle alakalı ve bunun farkında olmana sevindim. Sendeki olay benim tahminimce hep istenen fakat elde edilemeyen olmak istemek. Böyle olunca da bi kızın baskısı altına girimekten ya da onun sana olan beğenisini yitirmekten korkuyorsun. Bu da seni olduğun gibi görecek ve kısa sürecek kızlarla ilişkiye yönlendiriyor. Ben bunu arkasında biraz özgüven eksikliği görüyorum. Bence zor da olsa bi kızla çıkmayı denemelisin. Ama senin gibi erkekler genelde geri kaçtıkları için kızı ilgisiz bırakırlar . Düzenli bir ilişkiye başlarsan bence kendine olan güvenin gelir ve diğer ilişkilerinde rahat edersin. Kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin. Ya beni beğenmezse yya tanıdıkca bi kusurumu görürse diye korkma ve kendin ol :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder