15 Mayıs 2012

“Şimdiii, bi kız var. 6 senedir peşindeyim. Ya ben çok beceriksizim ya da olanaksız bişey bilmiyorum. İlk yıllarda herşey hoştu olacak gibiydi. Ama bi baktım başka biriyle birlikte. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü o gün. Ama kız onunla beraber olmasına rağmen, benimle hep görüştü. Belki yedekledi bilmiyorum. Bana aralarındaki herşeyi anlattı. Saçma ama kendisini deli gibi seven çocuğa anlattı herşeyi. Bense kimseye tek kelime etmedim. Onların ilişkisinin bitmesini 4 buçuk yıl bekledim:/ sonunda bitti ve hala görüşüyoruz. Arkadaştan öteyiz ama sevgili falan değiliz. Nolur bana bişeyler söyle de uygulayayım. Gençliğim gidicek yoksa bu kız yüzünden:)
Tam olarak herşeyiyle anlatamadım ama sen sor ben söyleyeyim öyle daha mantıklı ;)”


Ben de diyorum ki:

Anladığım kadarıyla bir arkadaş için fazla yakın, bir sevgili olmak
içinse fazla uzaksınız. Açık konuşmak gerekirse bence bu olabilecek en
kötü şeylerden biri. Yani şu an arkadaş sınırlarındaki bir insanı
duygusal birliktelik sınırına çekmek istiyorsun. Merak ettiğim şey
kızın senin ona olan ilgini bilip bilmemesi. Ama bir bayan olarak 6
sene bunu anlamak için yeterli diye düşünüyorum ve bildiğini
varsayıyorum. Kızlar değişik canlılar :) bu konuda ciddiyim.
Birileriyle çıksalar dahi başkasının onlara olan ilgisini geri
çevirmek istemezler. İstemem yan cebime yani. Eğer bir süre ona
ilgisiz kalıp uzaklaşırsan muhtemelen o buna ne oldu ki böyle yapıyor
diyerekten yakınlaşmaya çalışacak. Bu aşamaya kadar bir dene sonrasını
detaylı anlatırım. Kızdan ilgiyi görünce de hemen gevşeme biraz daha
gizemli ve mesafeli takıl. Sonra yavaştan yavaştan kızın ilgisini
yokla ve arkadaştan fazlasını istediğin sinyallerini ver. Şimdilik bu
kadar sana yeter. Beni haberdar edersen yardımcı olmaya çalışırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder