05 Ağustos 2012

Orta/İleri Seviyedekiler İçin Kız Arkadaş Edinme

Yazdığım yazıların ya da çektiğim videoların neticesinde bir ilerleme kaydemiş  ya da hayattaki tecrübelerinizin sizi ileriye taşımaya yeterli olmadığını düşündüğünüzü hesaba katarak bu yazıyı yazma kararı aldım.

Şimdi burada yazacaklarımı bugüne kadar söyleyip yazdığım şeylerden ayıran en büyük özellik hedefinizdeki kızlar. Dikkat ederseniz artık "kız tavlama" tabirini de kullanmıyorum. Çünkü hedefimizdeki kızlar sizin tavlayabileceğiniz kızlar değil. Bahsettiğimiz kesim sizden hoşlandığı zaman kendisini tavlamış hissine kapılmanıza izin verecek kişileri kapsar. Afalladın di mi? Bir daha okursan daha iyi anlayacaksın.

Yani kısacası diyorum bu saatten sonra hedefindeki kızlar herşeyin farkında. Kolay kolay tav olmaz yani.

Kimler mi bu kızlar?



Gözü açılmış, ya hayatında birşeyler deneyimlemiş ya da biri onun aklını başına getirmiş.


Yaşı ilerlemiş

Yaptığı hatalardan ders almış

Çok ilişkiye tanık olmuş


Mantığıyla hareket eden, duygularına yenilmeyen herhangi bir kız olabilir



Bu kişiler artık hayatlarına sokacakları kişinin önemli bir yer kaplaması ve yarı yolda bırakıp gitmemesini istedikleri için çok ince eleyip sık dokurlar. Yani 19-20 yaşındaki erkeklerin tavlaması zor tiplerdir. Tabi böyle dedim diye evlenme çağına gelmiş kişilerden bahsediyorum sanmayın. Bu kızlar üniversitelerde hatta liselerde bile bulunabilir. Sadece ergen triplerinden çıkmış olmaları yeterlidir.


Aradığı özellikler neler?

  • Oturup arkadaş gibi sohbet edebileceği,
  • Her fırsatta konuyu cinselliğe çekmeyen
  • Sinemaya gittiğinde sadece filmi izleyebilecekleri
  • Trip atmayıp kapris yapmayan
  • Yaşanacak şeyleri zamana bırakan kişiler ancak onlarla beraber olabilir.
Yani anlaşıldığı üzere her şeyin bir yeri bir zamanı var diyerek hareket ettikleri için cinsel beklentilerinizi kısa sürede karşılamaları mümkün değil.

Aslında bir bakıma hem pahalı hem kullanışsız cep telefonu gibiler diyebiliriz. Elde etmek zordur, çok özellikli fakat karmaşıktırlar ve istediğinize ulaşmak için kullanım kılavuzundan çok daha fazlasına ihtiyacınız vardır.

*Aynı şekilde yılların Windows kullanıcısının bi günde Mac kullanmaya çalışması gibi bir şey.(for the engineers among us)




Artıları Neler?




Uzun ilişkiler yürütülebilir

Trip atmayı sevmez, atanı da sevmez
Ağırbaşlıdır
Bir arkadaş gibi sohbet eder
Yanında farklı bir insan olmanıza gerek yoktur, içtendir.
Çok pahalı hediyeler istemez, yanında olun yeter
Çok romantik ya da sürprizlerle dolu olmanızı beklemez (ama ister)










Peki ya Eksileri?



Elde etmeniz zaman alabilir

Yakınlaşmanız da öyle


Birbirinizi tanıyana kadar aranızda mesafe olacaktır
Sizi hayatının bir parçası olarak gördüğünde kendisine olan özeninden taviz verebilir.







Evett... bütün bunların doğrultusunda hala öğrenmek istiyorsanız bana mail atın, yazının devamını o zaman yayınlayacağım: thezsena@gmail.com






3 yorum:

  1. yazdıklarınızın hepsine katılıyorum çok yerinde tespitleriniz var(malesef hepsini tecrübe ettim ama sonu kötü bitti)

    YanıtlaSil
  2. iyi günler senacım(sosyal patlıcan pıtırcığı:)verdiğin öneriler için sağ ol,eminim çoğunda haklısın ama bir şey daha var oda "AŞK" eğer bi erkek gerçekten aşık olmuşsa bu dediğin şeyleri yapabileceğini,bırak yapa bilmeyi aklında bile tutabileceğini sanmıyorum.örneğin ben videolarındaki mimiklerinden ses tonundan vb. herşeyinden oldukça etkilendim.belki gülüp geçersin,zaten bi yanıtda beklemiyorum senden.bu şehrin bi ucunda bi gencin kalbinde taht kurduğunu bil<3

    YanıtlaSil
  3. Bu makaleni yeni görüyorum Sena. Keşke bir kaç hafta önce görebilmiş olsaydım. Gözü açılmış deneyimli bir kızla birbirimizden hoşlanmıştık ancak ben tutarsız tavırlarımla kızı uzaklaştırdım ve en son teklifimi reddetti. Neyse ki bu makaleyi okuduktan sonra içeriği uygulamaya koydum ve kızla ilişkimi şuan düzelttim. Bir kez daha teşekkürler Sena :).

    Berke

    YanıtlaSil